Vitalitás betegség: A koffein-titok

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2542 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 903 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1285 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2542 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 903 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1285 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2542 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 903 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1285 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2542 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 903 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1285 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

 Ne csak érezd a kávé illatát, élvezd is! Tapasztalatok szerint a reggeli kávé az egyik leghatékonyabb töltőanyag az egésznapos munka elviseléséhez.

Egy csésze kávé felpörget

A kávé izomlazító, antioxidáns, az agy tevékenységét serkentő, a szív és érrendszer működését szabályozó szerepére már egy ideje fény derült. Élsportolók, versenyzők megfigyelték, ha „bevetés” előtt megisznak egy csésze kávét, vagy egyéb koffein tartalmú italt, állóképességük és teljesítményük megnő, anyagcseréjük és zsírégetésük fokozódik. Az érdekes információra a tudósok is felfigyeltek, s kutatni kezdték a koffein, a fizikai aktivítás valamint a gerinc reflexei közötti összefüggést. Számításba vették az egyén nemét, érzékenységét, a koffein adagját, illetve a mozgás intenzitását.

Folyékony fájdalomcsillapító

Az eredmények szerint a rendszeresen, illetve a csak „célirányosan” kávézók fájdalomküszöbe, tűréshatára, teljesítménye azonosságot, szívverése és oxigénfelhasználása pedig normális értékeket mutatott. Leglátványosabban a koffein fájdalomcsillapító szerepe tűnt ki, amely függetlenül az egyén adottságaitól, a körülményektől, igen hatékonyan lépett működésbe. Bár a fájdalom jelzés a szervezetnek, hogy pihenjen, mégis a hétköznapi életben vagy megmérettetés során nem adhatunk fel mindent, egy enyhébb rossz érzés miatt...

http://freespirit.hu/hu/magazin/ep_test/feldob_fekete

Címkék: koffein kávé életmód

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu