Vitalitás betegség: blog

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2544 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 890 db
  • Fórumtémák - 164 db
  • Linkek - 1228 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2544 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 890 db
  • Fórumtémák - 164 db
  • Linkek - 1228 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2544 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 890 db
  • Fórumtémák - 164 db
  • Linkek - 1228 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2544 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 890 db
  • Fórumtémák - 164 db
  • Linkek - 1228 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Vitalitás és Betegségek hírei

network.hu

 Augusztusban lett 106. éves Budai Istvánné Zsuzsika ­néni, Orgovány legidősebb lakója. A néni egészsége nagyon jó, könnyen mozog, 99 éves koráig csak látogatóban járt a kórházban, azóta is csak kétszer volt ügyeleten kisebb problémákkal. Szemét megtámadta a hályog, emiatt rosszul lát. Az apróbb dolgokban ellátja magát, de már nem főz.

 

Mi másról is kérdezik általában a 100 év feletti embereket? A hosszú élet titkáról. Erről ezt mondja Zsuzsika néni:
“Egy parasztasszonynak mi a dolga?

Tovább 

network.hu

MÍG EGYESEK ÖLNI TUDNÁNAK A CSOKITORTÁÉRT, ADDIG MÁSOK TELJES LELKI NYUGALOMMAL VÉGIGNÉZIK, AHOGY A MÁSIK BEFAL BELŐLE EGY (VAGY TÖBB) SZELETET. UGYANÚGY, AHOGY VANNAK ÉDESSZÁJÚAK, VANNAK, AKIK INKÁBB A SÓS ÍZEKET RÉSZESÍTIK ELŐNYBEN. NA DE MIÉRT, ÉS MIKOR VÁGYSZ INKÁBB A SÓSRA, MINT AZ ÉDESRE?

Az ételek kívánása nem elsősorban az élvezetről szól, hanem az azokban megtalálható ásványi anyagokról. Ha például a sós ízt kívánod, akkor az azért van, mert a sós ételekben megtalálható ásványi anyagok, leginkább a nátriumhiányával küzd a szervezeted.

Tovább 

 

network.hu

Egy részükre sajnos nincs magyarázat, de van azért néhány dolog, amin érdemes lehet változtatni.

Van persze 1-2 olyan dolog is, amin változtathatsz, ha nem akarod, hogy a rettegett ázsiai tigrisszúnyog célkeresztjébe kerülj. Az Iflscience összegyűjtött néhány dolgot, ami mágnesként vonzza a többek között Zika-vírust, maláriát, sárgalázat, dengue-lázat, chikungunya-lázat, és Nyugat-nílusi lázat terjesztő kisállatokat. Sajnos az általuk felsorolt, kisebb-nagyobb kutatások által is megerősített szúnyogbarát tulajdonságok/jelenségek nagy részén nem lesz könnyű változtatnod, a legjobb megoldás tehát még mindig a hermetikusan lezárt atombunker. 

Ha nem fogysz le, megesznek a szúnyogok!

Nehéz például mit kezdeni azzal a jótanáccsal, hogy „Ne ess teherbe!”.

Tovább 

network.hu

Ha sikerült eljutnunk külföldre, akkor nem szeretnénk azzal tölteni a nyaralásunkat, hogy az ágyból is alig bírunk felkelni, mert már az első nap elcsaptuk a gyomrunkat a helyi ételekkel, italokkal. A bélrendszeri problémákra elsősorban a mediterrán és trópusi országokban kell számolnunk, de a következő tanácsokat mindenképpen érdemes megfogadni.

Ha meg akarjuk előzni a bajt, akkor már az utazás előtt egy héttel kezdjük el a többkomponensű probiotikus készítmények szedését.

Tovább 

network.hu

NINCS IS JOBB EGY SZELET GÖRÖGDINNYÉNÉL EGY FORRÓ, NYÁRI NAPON. A LEGTÖBB JÓ TULAJDONSÁGÁT MÁR MINDENKI ISMERI, DE AKAD MÉG PÁR ÉRDEKESSÉG, AMITŐL MÉG NAGYOBB KEDVENCCÉ FOG VÁLNI EZ A ZÖLDSÉG. IGEN, A GÖRÖGDINNYE NEM GYÜMÖLCS!

 

A dinnyéből bármennyit ehetsz, hiszen 10 dkg dinnye mindössze 29 kalória, és csak 0,5 gramm fehérje van benne. Ideális egy böjti naphoz is, mert a szervezet vitamin- és ásványianyag-szükségletét majdnem teljes egészében biztosítja.

Tovább 

network.hu

 A vizsgaidőszak, vagy az otthoni munka nemcsak az agyat, de a testet is igénybe veszi, ezért nem mindegy, milyen pózban végezzük. A könyvek helyett manapság inkább a laptopok és táblagépek felett görnyedőknek adunk pár hasznos tippet, amivel nemcsak az elmédet, hanem a testedet is felrázhatod.

 

A felsőoktatási intézmények hallgatói most különösen sok időt töltenek el furábbnál furább pózokban az előadásokon elhangzottak elsajátításával, hiszen kezdetét vette a vizsgaidőszak.

Tovább 

network.hu

 Tényleg büntetlenül süttethetjük magunkat délelőtt 11 és délután 15 óra között? Csak az kerülhet bajba, aki leég? Milyen fényvédőt érdemes használni?

 

1. tévhit: "Akkor kell napozni, amikor a bőrgyógyászok tiltják: 11 és 15 óra között a legintenzívebb a D-vitamin szintézis."

Nemcsak a napimádókat, hanem az alkalmi strandolókat is foglalkoztatja a kérdés: vajon mikor "szabad" büntetlenül napra menni. Hozzáértők szerint a fenti állítást - amely a TV2 Tények című műsorában hangzott el - több okból is érdemes figyelmen kívül hagyni.

Tovább 

network.hu

 A népszerű írónő négyféle személyiségtípust különbözet meg az alapján, hogy ki és mennyire szegi meg a hétköznapi szabályokat.

 

Hajmeresztő látvány, amikor a Közvágóhídon a hévvel érkező utasok megindulnak a zebra felé, hogy átérjenek a túloldalra, ahonnan a villamosok indulnak. Az emberek egy csoportja nem törődik azzal, hogy piros a lámpa, és átrohan az úttesten, míg mások szépen megállnak és kivárják a zöldet.

Gretchen Rubin szerint sokat elmond az emberek személyiségéről az, ahogy a közlekedési lámpáknál viselkednek.

Tovább 

network.hu

 2012 óta a munkáltatók adómentes juttatásként adhatják dolgozóiknak az egészségbiztosítást. Ennek hatására az elmúlt öt évben a duplájára emelkedett a betegség- és egészségbiztosítások éves díjbevétele az Union Biztosító becslése szerint. Ugyanakkor továbbra is várat magára e biztosításforma igazi felfutása, aminek feltétele a határok régóta esedékes egyértelmű kijelölése az állami és a magánellátói feladatok között. Addig is az ügyfelek főként arra használják biztosításaikat, hogy ne kelljen megtapasztalniuk a szakorvosi ellátásban tapasztalható anomáliákat: elsősorban bőrgyógyászati, nőgyógyászati és orthopédiai magánrendelésekre jelenkeznek be.

Tovább 

network.hu

Megdőlt az a tévhit, hogy lefekvés előtt már nem szabad enni, mert akkor rosszul fogunk aludni, ugyanis ehetünk, csak nem mindegy, hogy mit. Ha például nehezen alszunk el, akkor több étel is segíthet a problémán.

Mandula: A magas magnézium és ásványi anyag tartalma miatt sokat segít a jó alvásban, ugyanis a szakértők rájöttek, hogy az emberek sokáig képtelenek elaludni, ha alacsony a szervezet magnéziumszintje.

Cseresznye: Egy kutatás szerint természetes módon növeli a szervezet melatonin szintjét.

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu