Vitalitás betegség: blog

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2543 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 887 db
  • Fórumtémák - 164 db
  • Linkek - 1224 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2543 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 887 db
  • Fórumtémák - 164 db
  • Linkek - 1224 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2543 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 887 db
  • Fórumtémák - 164 db
  • Linkek - 1224 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2543 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 887 db
  • Fórumtémák - 164 db
  • Linkek - 1224 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Vitalitás és Betegségek hírei

network.hu

Ha sikerült eljutnunk külföldre, akkor nem szeretnénk azzal tölteni a nyaralásunkat, hogy az ágyból is alig bírunk felkelni, mert már az első nap elcsaptuk a gyomrunkat a helyi ételekkel, italokkal. A bélrendszeri problémákra elsősorban a mediterrán és trópusi országokban kell számolnunk, de a következő tanácsokat mindenképpen érdemes megfogadni.

Ha meg akarjuk előzni a bajt, akkor már az utazás előtt egy héttel kezdjük el a többkomponensű probiotikus készítmények szedését.

Tovább 

network.hu

NINCS IS JOBB EGY SZELET GÖRÖGDINNYÉNÉL EGY FORRÓ, NYÁRI NAPON. A LEGTÖBB JÓ TULAJDONSÁGÁT MÁR MINDENKI ISMERI, DE AKAD MÉG PÁR ÉRDEKESSÉG, AMITŐL MÉG NAGYOBB KEDVENCCÉ FOG VÁLNI EZ A ZÖLDSÉG. IGEN, A GÖRÖGDINNYE NEM GYÜMÖLCS!

 

A dinnyéből bármennyit ehetsz, hiszen 10 dkg dinnye mindössze 29 kalória, és csak 0,5 gramm fehérje van benne. Ideális egy böjti naphoz is, mert a szervezet vitamin- és ásványianyag-szükségletét majdnem teljes egészében biztosítja.

Tovább 

 

network.hu

 A vizsgaidőszak, vagy az otthoni munka nemcsak az agyat, de a testet is igénybe veszi, ezért nem mindegy, milyen pózban végezzük. A könyvek helyett manapság inkább a laptopok és táblagépek felett görnyedőknek adunk pár hasznos tippet, amivel nemcsak az elmédet, hanem a testedet is felrázhatod.

 

A felsőoktatási intézmények hallgatói most különösen sok időt töltenek el furábbnál furább pózokban az előadásokon elhangzottak elsajátításával, hiszen kezdetét vette a vizsgaidőszak.

Tovább 

network.hu

 Tényleg büntetlenül süttethetjük magunkat délelőtt 11 és délután 15 óra között? Csak az kerülhet bajba, aki leég? Milyen fényvédőt érdemes használni?

 

1. tévhit: "Akkor kell napozni, amikor a bőrgyógyászok tiltják: 11 és 15 óra között a legintenzívebb a D-vitamin szintézis."

Nemcsak a napimádókat, hanem az alkalmi strandolókat is foglalkoztatja a kérdés: vajon mikor "szabad" büntetlenül napra menni. Hozzáértők szerint a fenti állítást - amely a TV2 Tények című műsorában hangzott el - több okból is érdemes figyelmen kívül hagyni.

Tovább 

network.hu

 A népszerű írónő négyféle személyiségtípust különbözet meg az alapján, hogy ki és mennyire szegi meg a hétköznapi szabályokat.

 

Hajmeresztő látvány, amikor a Közvágóhídon a hévvel érkező utasok megindulnak a zebra felé, hogy átérjenek a túloldalra, ahonnan a villamosok indulnak. Az emberek egy csoportja nem törődik azzal, hogy piros a lámpa, és átrohan az úttesten, míg mások szépen megállnak és kivárják a zöldet.

Gretchen Rubin szerint sokat elmond az emberek személyiségéről az, ahogy a közlekedési lámpáknál viselkednek.

Tovább 

network.hu

 2012 óta a munkáltatók adómentes juttatásként adhatják dolgozóiknak az egészségbiztosítást. Ennek hatására az elmúlt öt évben a duplájára emelkedett a betegség- és egészségbiztosítások éves díjbevétele az Union Biztosító becslése szerint. Ugyanakkor továbbra is várat magára e biztosításforma igazi felfutása, aminek feltétele a határok régóta esedékes egyértelmű kijelölése az állami és a magánellátói feladatok között. Addig is az ügyfelek főként arra használják biztosításaikat, hogy ne kelljen megtapasztalniuk a szakorvosi ellátásban tapasztalható anomáliákat: elsősorban bőrgyógyászati, nőgyógyászati és orthopédiai magánrendelésekre jelenkeznek be.

Tovább 

network.hu

Megdőlt az a tévhit, hogy lefekvés előtt már nem szabad enni, mert akkor rosszul fogunk aludni, ugyanis ehetünk, csak nem mindegy, hogy mit. Ha például nehezen alszunk el, akkor több étel is segíthet a problémán.

Mandula: A magas magnézium és ásványi anyag tartalma miatt sokat segít a jó alvásban, ugyanis a szakértők rájöttek, hogy az emberek sokáig képtelenek elaludni, ha alacsony a szervezet magnéziumszintje.

Cseresznye: Egy kutatás szerint természetes módon növeli a szervezet melatonin szintjét.

Tovább 

network.hu

 Lassan, nagyon lassan lesz vége az idei télnek. Apró reménysugár, hogy egyre hosszabbak a délutánok, később sötétedik, így érdemes már úgy tervezni a napokat, hogy kis időt eltölthessünk a friss levegőn is. A bezártság hónapjai után viszont minden szempontból szükség van némi megújulásra, egyszerűen kell, hogy felfrissítsük magunkat, a szervezetünket. Az alábbi tippek például nagyszerű út ahhoz, hogy kievickéljünk a téli hangulatból és felturbózzuk magunkat a tavaszra.

Tovább 

network.hu

 A szervezet hormontermelését is befolyásolja az óraátállítás. Szakemberek szerint az egészségügyi kockázata jóval jelentősebb, mint az az összeg, amit meg lehet spórolni. Bizonyították, a szívrohamok száma is igencsak megugrik az óraátállítások idején.

 

Egyértelműen megviseli a szervezetet az óraátállítás, ezért mindenképpen érdemes arra már a megelőző napokban felkészülni. Sokak fáradékonyságról és dekoncentráltságról panaszkodnak az óraátállítást követő napokben, ráadásul a stressz miatt a szívroham kialakulásának esélye is nagyobb.

Tovább 

network.hu

 Rossz szokásaink rabja vagyunk, kerüljük a háziorvost, és csak elvétve járunk szűrővizsgálatokra – derült ki a Pfizer Egészségtudatossági Index legújabb felméréséből.

 

Bár a honi lakosság 76 százaléka úgy érzi, hogy egészségtudatosan él, a statisztikák egész mást mutatnak: a magyarok 42 százaléka egyetlen szűrésen sem vett részt tavaly, míg nagyjából 30 százalék sohasem végeztette el az alapvető vizsgálatokat sem háziorvosával, viszont előszeretettel pöfékelt, kávézott és italozott.

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu