Vitalitás betegség Blog: 2015. április

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2543 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 905 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1298 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2543 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 905 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1298 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2543 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 905 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1298 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2543 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 905 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1298 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Vitalitás és Betegségek hírei - 2015. április

network.hu

Nagyon egyszerű otthoni praktikákat is fel lehet használni a szépségünk érdekében. Minden nap érdemes használni ezeket a jó tippeket, hiszen csak szebb és egészségesebb lesz majd a bőröd.

Ha még eddig nem tudtad, akkor most nagyon fontos, hogy citromlével ápold a körmöd. Nem kell kidobnod a már kifacsart citromot. Kitűnően alkalmas a körmök masszírozására. A citromlének összehúzó hatása van. Fantasztikusan fehéríti az elszíneződött körmöket.

Tovább 

network.hu

 Vékony és zöld növény - ez valószínűleg mindenkinek beugrik, amikor meghallja a zöldspárga nevét. A szezonja nemrég kezdődött, így most már bőven találsz belőle a zöldségespultokon is. Ha eddig csak szemeztél vele, most itt az ideje kipróbálnod - soroljuk is az indokokat!

 

 

 

Fogyaszd, mert érdemes!

A spárga származási helyéről megoszlanak a források: a legtöbb helyen eurázsiaiként tartják számon, azonban már az ógörögök is ismerték, ők akkoriban főként a gyógyhatása miatt tartották nagy becsben.

Tovább 

 

network.hu

 Bár sokat szidják a nagyvállalatokat, gyakran jobban kizsákmányoljuk magunkat saját vállalkozásunkban, mint máshol az alkalmazottakat. Pedig, ha egy vállalkozó kidől, nem csak az egészsége, de az egzisztenciája is bánja.

 

Állandó rohanás, örökös harc az idővel, hónapokra előre tele írt előjegyzési naptár, folyamatos stressz helyzetek, örökös készenléti állapot, túlhajszoltság, kevés pihenés. Ha ezek a tényezők a saját életéből ismerősek Önnek, akkor lassítani kellene.

Tovább 

network.hu

 Egyre inkább odafigyel mindenki a táplálkozására, ám még mindig sokan hagyják ki a reggelit a mindennapjaikból. Ezt NE TEDD! Reggelizni nagyon fontos - gondolj csak bele, mennyi idő telt el a vacsora óta...képes lennél 10-ig vagy akár délig éheztetni a szervezetedet?! A reggelivel beindítod az anyagcserédet, felkészíted a napra és a reggelizésnek köszönhetően kevésbé leszel éhes a nap hátralévő felébe. Most bemutatjuk az egyik legjobb, legegészségesebb reggeli alternatívát, melyet neked is ki kell próbálnod.

Tovább 

network.hu

Egy kiadós sírás katartikus lehet: egy hét sem telik el úgy, hogy valamelyik híresség ne ontana nyilvánosan könnyeket, mint például Adele a tavalyi Grammy-díjkiosztón.

A könny azonban akár csíphet és hegesedést is okozhat a bőrünkön. Egyeseknek nehezen megy a könnytermelés, ami szemfertőzéshez és fekélyekhez vezethet, mások viszont minden evéskor kontrollálatlanul könnyeznek. Az alábbiakban a könnyekkel és azok egészségünkre gyakorolt hatásaival kapcsolatos érdekességeket gyűjtjük egy csokorba.

Tovább 

 

network.hu

 

Veszélyes diétahibák: Cukorbeteg vagyok, de akkor is iszom alkoholt!

 

 

 

 

Összegyűjtöttem a legveszélyesebb diétahibákat, melyeket mégis sokan elkövetnek. Tudatlanságból, tájékozatlanságból, lustaságból? Vagy csak azért, mert úgy gondolják ez az egy módja annak, hogy ne rekessze őket ki a társadalom?

Szerinted miért? Te ne legyél egy közülük!

Talán ezek voltak a legmegdöbbentőbb mondatok, amiket hallottam ismerősöktől:

“Cukorbeteg vagyok.

Tovább 

network.hu

 Kiskorodban azzal rémisztgettek, hogy ha lenyeled a dinnyemagot, akkor egy óriási gyümölcs nő majd ki belőle a hasadban? Azóta is lelkesen kapargálod ki a lédús piros gyümölcsből kikandikáló fekete magokat? Nem kell! Vagyis kell, de utána tedd szépen félre, hogy megehesd.

 

 

Dinnyemag

A dinnyemagot valóban nem jó közvetlenül a gyümölcsből elfogyasztani, viszont egy kis csíráztatás, fejtés és szárítás után különösen ajánlott a fogyasztása.

Tovább 

 

network.hu

 

 Harvard Egyetem tanulmánya: a meditáció szó szerint újraépíti az agysejteket. Hogyan?

 

Mindannyian hallottuk már, hogy milyen sokféle pszichoszomatikus betegség létezik. A tested egy rendszer, azaz ami az elmédre és az idegrendszeredre sokáig hat, előbb utóbb fizikai jelekben is megnyilvánul. Nyilvánvalóan ennek több oka is van, de egy biztos, ha napi 5 percet nem a külvilágra koncentrálnál, hanem befelé figyelnél, megváltozhatna az életminőséged.

Tovább 

network.hu

 Maga a műtét nem a Hold befolyása alatt áll, inkább marsikus jellegű. Amikor sebészek horoszkópját vizsgálták, beigazolódott ennek a feltételezésnek a helyessége, hiszen a Mars a horoszkópok nagy részében domináns helyzetben volt.

 

 

Például konjunkciót alkotott az aszcendenssel vagy fényszöget zárt be a Holddal. Amikor tehát a legkedvezőbb időpontot keressük egy műtéthez, a Hold állásán kívül a Mars helyzetét is figyelembe kell vennünk, bár a két faktor közül a Hold állása a fontosabb.

Tovább 

network.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Késmárki László:Kézdoktor

Egészség kézi vezérléssel

 

Ahogy az emberi alak visszatükrözi a világegyetem isteni mintáját, úgy minden egyes része, szerve holografikus módon (mint valami öntőforma) a megnyilvánult univerzum mögött létező energia-és információtér struktúráinak foglalata.

Tovább 

network.hu

 Mennyi az egészséges testzsírszázalék nagysága nők esetében? Ne vidd túlzásba a zsírégetést! Fitnesz normális keretek között!

 

 

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

 

Testzsírszázalék

A testzsírszázalékod azt mutatja meg specifikus módon, hogy mekkora a tested valós zsírtartalma, a zsírtalan izomtömeged, a szerveid, és a nem zsírszöveteid mennyiségéhez képest.  Azonban ez csak egy szám és fontos, hogy férfiak és nők esetében, sőt egy tinédzser esetében sem lehet mindössze erre az egy adatra építkezned.

Tovább 

network.hu

Lord Byron (1788-1824).

Bizony-bizony, az erősebbik nem indította el az emberi szervezetre igencsak veszélyes pszichés betegség “népszerűsítését”. A kicsapongó, botrányoktól sem mentes vad életmódjáról és zűrös nőügyeiről elhíresült költő az állandó fogyókúráival már a maga idejében divatot teremtett.

Meggyőződése volt, hogy életmódja nemcsak az általa hőn áhított alakhoz segíti hozzá, hanem az elméjére is jótékonyan hat. Mivel hízásra hajlamos alkatú volt, a kívánt súlyért egész életében meg kellett küzdenie, s már az egyetemi évektől fogva lényegében csak kétszersültön és ecetes krumplin élt.

Tovább 

network.hu

 

Úgy érzed, mindent megteszel, hogy egészséges és fitt legyél? De az is előfordulhat, hogy talán épp a túlzott egészségmániáddal ártasz magadnak a legtöbbet:

 

 

 

 

1) A No Pain, No Gain a mantrád:
Sokan azt hiszik, hogy csak akkor fejlődhetnek, ha folyamatosan szinte halálra kínozzák magukat. Pedig a szervezetnek néha szüksége van lazább időszakokra is, a túlzásba vitt sport pedig ugyanannyira ártalmas, mint a semmi mozgás!


2) Túl sok gyümölcslevet iszol:
A frissen préselt gyümölcslevek valóban nagyon egészségesek, tele vannak vitaminokkal és ásványi anyagokkal, ráadásul méregtelenítenek is.

Tovább 

network.hu

 Az egész napos ülés, a mozgásszegény életmód vagy a rosszul megválasztott sport hamar érezteti a hatását, sokszor komoly gerincproblémák formájában. A megoldás egyszerűbb, mint gondolnád, bizonyos mozgásokkal ugyanis mindez elkerülhető. Összegyűjtöttünk néhány hatásos edzésformát, amiket érdemes rendszeresen végezni.

 

Joseph Pilates mondta egyszer: "Annyi éves vagy, ahány éves a gerinced." És milyen igaza volt! A gerincprobléma mára népbetegség lett: nemcsak a számítógép előtt ülők küszködnek vele, de a fiataloknak is gyakran fáj a hátuk, sőt azoknak is, akik rendszeresen mozognak.

Utolsó hozzászólás

nagy lajos üzente 3 éve

,,IGY IGAZ,MERT A GERINC FÁJDALOM NÉHA ELVISELHETETLEN.

Tovább 

network.hu

A Kansasi Egyetem legújabb kutatása összefüggést mutatott ki a tejfogyasztás és az agyban természetesen előforduló antioxidáns, a glutation szintje között az idősebb, egészséges felnőttekben.

 

A The American Journal of Clinical Nutrition február 3-i számában megjelent tanulmányukban In-Young Choi és Debra Sullivan a tej újabb pozitív egészségügyi előnyéről rántják le a leplet.

„Régóta tudjuk, hogy a tej nagyon fontos a csontjaink és az izmaink egészsége szempontjából” – mondta Sullivan, „de a mostani kutatásunk arra utal, hogy az agyunk számára is fontos lehet.”

Kutatásukban a szakértők kikérdezték a 60 résztvevőt tejfogyasztásukról az agyi képalkotó vizsgálatokat megelőző napokban, melyekkel az erős antioxidáns, a glutation szintjét mérték fel az agyban.

Tovább 

network.hu

 Nem is hinnéd, milyen károkat okoz a tévézés!

 

 

Bármikor kész vagy korlátok nélkül nézni a következő évadot a kedvenc sorozatodból? Egy friss tanulmány szerint, ha magányosnak és depressziósnak érzed magad, túl sok epizódot néztél egymás után!

A tanulmány nem azt mondja, hogy a tévézés depressziót vagy magányt okoz, de megmutatja az összefüggést a korlátlan tévézés és a magányosság érzése között.

Amikor tv-t nézünk, az agyunk addiktív-szerű állapotba kerül, és orientációs válaszokat ad.

Tovább 

 

 

 

 

network.hu

A sárgarépaléből a szervezet jobban fel tudja venni a B-karotint, mint magából a zöldségből. Napi 1-1,5 dl répalé fogyasztása fedezi a B-karotin szükségletet, melyből a májban és a bélfalban karotináz enzim hatására A-vitamin képződik.

Megéri répalevet innod!

A répalé fogyasztása különösen nyáron ajánlott. Napozás során veszélyes szabad gyökök szabadulnak fel, melyek felgyorsítják a bőr öregedését. Az A-vitamin nélkülözhetetlen a hámsejtek számára, véd az UV-sugaraktól, aktiválja a pigmenteket, gyorsítja, tartóssá és egységessé teszi a barnulást.

Tovább 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu