Vitalitás betegség Blog: 2015. június

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2542 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 908 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1318 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2542 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 908 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1318 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2542 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 908 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1318 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2542 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 908 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1318 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Vitalitás és Betegségek hírei - 2015. június

network.hu

 A mai világban nincs jobb frissítő, mint egy nagy pohár hideg víz. Főleg, hogy beköszöntött a nyár és ezzel együtt a meleg is megérkezett. Persze folyadékot fogyasztani minden nap szükséges, de a cukros üdítőknél, az állandó kávéivásnál vagy sörözésnél jobb választás lehet a víz, amely a felfrissülésünket szolgálja. Ha ugyanis nem fogyasztunk megfelelő mennyiségű folyadékot, akkor a saját testünk ellen dolgozunk. Ha az alábbi 14 dolog közül bármelyiket is tapasztalod önmagadon, akkor máris javíthatsz azon, hogy több vizet adj a szervezetednek.

Tovább 

network.hu

Érdekes felvetést teszteltek egy kutatás keretében: a szakértők arra voltak kíváncsiak, vajon hatással van-e a fast food az agyunk működésére. Mint kiderült, a fiatal férfiak körében nagyon is: ugyanis a gyorskaja elfogyasztása után gyengébben működött az elmlékezőképességük, egy memorizálós feladat során sokkal kevesebb szót tudtak felidézni – olvasható a Daily Mailben.

A brit amerikai szakemberek arra jutottak, hogy a zsíros ételek okozta memóriazavarok leginkább a 45 évnél fiatalabb férfiakat érintik: azok, akiknek az étrendje sokkal több zsírban gazdat ételt tartalmazott, 12 szóval kevesebbet (átlagosan 86-ot) tudtak felidézni a teszten. 

Bár február közepe óta nem mérgezheti magát transz-zsírsavakkal, azért a feldolgozott élelmiszerekben (többnyire állományjavítás és a hosszabb szavatossági idő miatt) még jócskán található belőlük. A kutatók azt is megállapították, hogy minden egyes gramm transz-zsír 0,76 szóval rontotta a teljesítményt.

Tovább 

 

network.hu

 A leggyakrabban a hátad szokott leégni, ezért erre a részre különösen oda kell figyelned napozáskor, hogy elkerüld a leégést és a további következményeket.

 

Egy amerikai kutatás adatai szerint a férfiak 40 százaléka soha nem keni be a hátát mielőtt napozni menne. A melanoma viszont ezen a területen fordul elő leggyakrabban.

És mivel a férfiak nem ellenőriztetik gyakran az anyajegyeiket, így még rosszabb a helyzet, hiszen így nehezebb felfedezni a betegséget az első stádiumban, amikor még nagyobb eséllyel gyógyítható.

Tovább 

network.hu

 

Az ember természeti lény, bármennyire is a városokba, a hatalmas házak, üvegfelületek és sugárutak közé szorulva él. Ennek megfelelően, ha visszatér a természetbe, ha sétál egy nagyot az erdőben, az bizony egészségügyileg is nagyon jót tesz neki.

 

Hatásosabban küzd meg a rákkal

A testünk rendelkezik egy érdekes védekező mechanizmussal. Azok a sejtek, melyeket vírusok támadnak meg, vagy rendellenes működésbe kezdenek, egy jelet adnak le, melyet a természetes ölősejtek vesznek.

Tovább 

 

network.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nők vitalitásához hozzá tartozik a külső megjelenésük összhangban tartása a belső énükkel.

 

A mellplasztika műtét egyre nagyobb népszerűségenk örvend a gyengébbik nem körőben, akik vágyódnak a formásabb és teltebb keblek után és ezért hajlandók a műtéti eljárásnak is alávetni magukat.

 

Aki azonban aláveti magát mondjuk egy mellfelvarrás vagy más szépészeti beavatkozásnak még, ha minimális szinten is, de számolnia kell néhány kockázati tényezővel is.

Tovább 

network.hu

Szörnyű, ha darázs vagy méh támadja meg az embert. Ilyenkor fontos, hogy a csípést azonnal mossuk le ecetes, vagy citromos lével.

Ezután, ha akad otthon szódabikarbónánk, keverjük össze egy kis vízzel.

Az így kapott paszta enyhítheti a méhek mérgét, és csökkenti a pokoli fájdalmat.

 

A vérszívók csípésére kiváló orvosság a banánhéj. Egyszerűen csak pucoljuk meg a gyümölcsöt, és héját szorítsuk a duzzanatra. Ha nyáron nem tartunk otthon banánt, krumpli biztosan akad a kamrában; vágjuk karikára, tegyük a csípés helyére, mert remekül hűsíti a viszkető bőrt.

Tovább 

 

 

network.hu

A tojást fogyasztását sok diéta tiltja, mert állítólag a sárgájában sok zsír és ártalmas koleszterin van. Az igazság az, hogy ha naponta nem eszünk belőle kettőnél többet, akkor nagyon is jót tesz az egészségünknek, és időnként a szervezet működésére sokkal károsabb húst is helyettesítjük vele (ráadásul sokkal hamarabb meg is fő). Amellett, hogy fehérjebombaként épül be az izmokba, a sárgája nélkülözhetetlen ásványi anyagokat és vitaminokat rejt. 

 

Nélkülözhetetlen anyagok vannak benne

Összetétele révén a tojás jelentős biológiai értékkel bír.

Tovább 

network.hu

 A bőr legagresszívabb daganatos megbetegedése, a melanoma kialakulásában bizonyítottan nagy szerepet játszanak a napból érkező káros UV sugarak, közülük is elsősorban az UV-B sugárzás. A napfény ugyanakkor nagyon fontos is, hiszen a természetes D-vitamint is ennek köszönhetjük. Nyaralás előtt adunk néhány jó tanácsot arról, hogy miként élvezzék a vakációra indulók egészségesen a napfürdőt.

 

A napégés nem csak egy könnyen felejthető, pár napos kellemetlenség.

Tovább 

network.hu

 A magyarok kétharmada szívesen koktélozik nyáron, nyaraláskor, bulik alkalmával vagy akár otthon is. Kedvenceink a gyümölcsös, édes koktélok, mint például a Pina Colada, ugyanakkor a fővárosiak szívesen isszák a ciderkoktélokat is, követve a nyugati trendeket. A férfiak szerint egyébként a koktél tipikusan női ital, de azért 59%-uk szívesen fogyasztja őket.

 

Bár a magyarokat tipikusan bor- és pálinkafogyasztó nemzetként tartják számon, mi is szívesen fogyasztjuk a koktélokat, sőt, a budapestiek ezen a téren is követik a nyugati trendeket – derült ki egy online kutatásból, amely a 18-49 évesek koktélfogyasztási szokásait vizsgálta reprezentatív mintán 1000 fő körében.

Tovább 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu