Vitalitás betegség: Készülj a tavaszra frissítő tippjeinkkel!

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2544 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 893 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1243 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2544 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 893 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1243 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2544 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 893 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1243 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Vitalitás és Betegségek közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2544 fő
  • Képek - 332 db
  • Videók - 609 db
  • Blogbejegyzések - 893 db
  • Fórumtémák - 165 db
  • Linkek - 1243 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Vitalitás és Betegségek vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

 

Ha nem szeretnéd a meleget és a napsütéses időszakot lestrapált szervezettel és fáradtsággal kezdeni, akkor már most kezdd el felturbózni magad. Tippjeinkkel garantáltan kicsattanó egészséggel köszöntheted a márciust.

 

Vitamin és folyadék

Nem lehet elégszer hangsúlyozni a vitaminok fontosságát. Az ínséges téli időkben különösen fontos a megfelelő C-vitamin pótlás, ezért se hanyagold el lehetőleg természetes forrásokból pótolni a vitaminszükségleted. Szerencsére ma már nem akadály, hogy télen is hozzájuss friss citrusfélékhez. Ha minden kötél szakad, akkor persze jöhet a vitamintabletta is. És bár télen kevésbé igényeljük, folyadékra ugyanúgy szükségünk van. Ezért a napi 1,5- 2 liter víz bevitelét ne hanyagold el, és lehetőleg kerüld a túl zsíros és cukros ételeket.

Hozd rendbe a lelked!

Aktuális lelkiállapotunk kihat a testünkre is. Télen hajlamosabbak vagyunk begubózni, és a hideg miatt kerülni barátaink társaságát. Ez viszont egy idő után lehangoltsághoz, akár depresszióhoz is vezethet, mely szintén kihat tested védekező képességére. Ha nem szeretnéd, hogy ez bekövetkezzen, végy erőt magadon, és szervezz meg egy baráti összejövetelt. Hidd el, ha ez rendszerré válik, már most boldogabban és fesztelenebbül lépheted át a tavasz küszöbét. Emellett próbáld ki a meditációt vagy a jógát!

Sportolj!

Nincs is jobb módja annak, hogy az immunrendszeredet megerősítsd, mint a sport. A kinti mínuszok ne riasszanak el! Ugyanúgy lehet szabadtéri sportokat űzni a hidegben is. A futás például azért praktikus, mert nem vagy időhöz kötve. Mikor épp akad egy kis szabad időd, már húzhatod is fel a nyúlcipőt. Hétvégén pedig kösd össze a kellemeset a hasznossal, túrázz egy jót a barátaiddal a közeli hegyekben, vagy egyszerűen sétáljatok egy jót a szabadban!

Ha nem akarsz kimozdulni

Akkor még mindig bevonulhatsz egy fűtött konditerembe, ahol kedvedre kiadhatod magadból a szuflát. Ha mozgékony alkat vagy, akkor már számos alakformáló óra közül választhatsz, például itt van az új őrület, a zumba, mely amellett, hogy formálja a tested, még remek hangulatot is teremt. Ha inkább egyedül szeretsz mozogni, akkor kérd meg a terem személyi edzőjét, hogy segítsen, milyen gépet és mozgásformát ajánl. Ugyanis vaktában belevágni egy átgondolatlan edzésbe sérülésveszélyt jelent.

Frissítsd fel a bőröd!

Nemcsak a tested és a lelked, hanem a bőröd is igényli a megújulást, ezért a tavaszt kezdd egy alapos hidratáló kúrával, mely kezdődjék szaunázással. Izzadás közben ugyanis távoznak a szervezetedből a káros méreganyagok, ezt pedig kövesse egy alapos bőrradírozás. Majd jöhet a hidratálás. Itt vedd figyelembe, hogy a bőrtípusodnak megfelelő készítményt válassz!

 

Vágó Boglárka

 

http://www.wellnesscafe.hu/wellness/2011-3/keszulj-a-tavaszra-frissito-tippjeinket

Címkék: tavasz tippek életmód

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu